Дизайнер форми. Дизайнер форм зворотного зв'язку та Quiz Qform працює на будь -яких сайтах або без них. Спробуйте безкоштовний дизайнер із вбудованим -в CRM та без обмежень. Залиште номер телефону, і ми передзвонимо вам. Готові -виготовлені рішення для декількох кліків. QForm створює відгуки про запити будь-якого бізнесу: класичний зворотний дзвінок, програми, бронювання, замовлення та багато іншого. Віджет QForm - це потужний і простий бізнес -інструмент, який дозволяє збирати додатки, ставити під сумнів відвідувачів та вивчати думку аудиторії. Створення форм. Функціональність Сервісу швидко створить та налаштує відгук для потрібних цілей. Панель інструментів містить усі необхідні елементи та типи полів форм: текст та числові лінії, вибір дати та часу, скидання списків та решти. Ви можете використовувати форми зворотного зв'язку, виготовлені на конструкторі без сайту. Перетягни та Впусти. Вибір блоків - це найпростіший спосіб зробити будь -яку форму за пару секунд у зручному редакторі. Готовий результат інтегрується в потрібне місце сайту одним простим кодом. Попередній перегляд. Ви можете перевірити форму, перш ніж вона потрапить на сторінку сайту. Дизайнер відображає форму зворотного зв'язку в Інтернеті та дозволяє змінювати його зовнішній вигляд та вміст на льоту. Інтеграція. QForm інтегрується з ключовими CRM, інформаційними бюлетенами, миттєвими месендантами. Це спрощує роботу з транзакціями, дозволяє вам проводити онлайн -запис, робити листи та інформаційні бюлетені SMS у зібраній базі даних. Дизайн та стилі. Гнучкі параметри дозволяють налаштувати зовнішній вигляд зворотного зв'язку за допомогою QForm або налаштовуються на існуючу конструкцію. Налаштуйте готові шаблони або підключіть свій стиль CSS. Сповіщення. Заявки щодо додатків встановлюються на пошту, месенджерів або CRM та надходять у режимі реального часу. Це зручно для контролю менеджерів: Повідомлення надійде, якщо заявка залишається без відповіді занадто довго. Обробка та аналіз відповідей з форми. Користувачі залишають програми на сайті, які можна обробити у внутрішній міні-CRM. Додаток має статуси обробки додатків та можливість коментування, розділення прав доступу. Ви можете організувати роботу менеджерів та підтримувати базу даних клієнтів без третій партійних програм.