Воронка продажів: Як створити та підвищити його ефективність принаймні в 2 рази? І для цього ви повинні спочатку розібратися, з яких етапів складається процес продажу. І навчитися цілеспрямовано вести до цих етапів клієнта. Що таке воронка продажів. Існує "велика" воронка продажів - яка створюється в бізнесі та продажах у бізнесі: від першого дотику з компанією (наприклад, усі люди, які бачили рекламу товару) до найбільш проданих - передача грошей. І часто вони обмежені лише такою воронкою: вони залучали клієнта і намагалися щось продати йому ... і ніхто не турбує безпосередньо з воронкою з продажу. Так, ви можете так працювати - сподіваючись, що клієнт придбає його сам, але чи може високооплачений менеджер з продажу ефективно працювати? Як підвищити ефективність щонайменше 2 рази? Розділіть воронки: ліідування та продажі. Лідогеній Лідогеній починається від першого дотику з компанією до запиту про консультацію. Щоб залучити клієнта тут. Маркетинг відповідає за цю воронку. Воронка з продажу - це взаємодія з клієнтом з моменту запиту/запитання (так, питання "ціна" в прямому рівні вже є початком) до моменту переведення грошей на ваш рахунок. І це саме про продаж. Саме з другим працює менеджер з продажу! Класична воронка продажів складається з 5 етапів: Кваліфікація клієнта: Ідентифікація потреби: Важливо зрозуміти, що саме потрібно клієнту, які його завдання він хоче вирішити і як подарувати йому продукт. Презентація продукту: Заперечення: Закриття транзакції: Який «найпопулярніший» етап? Усі однаково важливі. Якщо ви в одному, то решта впаде з автоматикою, тож у воронці продажів вам потрібно зрозуміти 10 з 10. У свердловиній воронці продажів перетворення з першого етапу на покупку становить щонайменше 60%. Ті. З десяти заявок, щонайменше 6 повинні бути закриті у продажу. Як створити таку воронку продажів та використовувати її для покращення компетенцій у продажах? Почніть з вивчення та введення матеріалів з контрольного списку на воронці продажів у вашому продажу. Щоб завантажити його безкоштовно, перейдіть за посиланням нижче. І найголовніше - воронка продажів важлива, і для серйозного результату в професії менеджера з продажу важливо реалізувати його у вашій роботі. В іншому випадку ви будете залишатися за борт - вимоги до спеціалістів з продажу зараз лише збільшуються.