+54% сайту сайту в Google! Як? Вітання! Аналітики SEOWORK часто отримують запит на поліпшення показників видимості в пошукових мережах. Цього разу команда зіткнулася з ситуацією, коли сайт у Яндексі мав необхідні показники, і Google відставав і навіть ігнорував розробку важливої категорії. Рішення виявилося дуже простим та ефективним! 685 переглядів. Вступні випадки. Реєстр нерухомості порталу та онлайн. Клієнт має високий відсоток максимально можливого трафіку (%PTRAF) для зібраного семантичного ядра. 90% ключів - у Top3 Yandex. Google має близько 78%. Замовник не виростив єдиної категорії - "Кадастрова карта" (PKK). На сайті всередині категорії проблем є «сухарі» у вигляді гіперпосилання - якоря. Цей навігаційний ланцюг на сайті виглядає так: Росія → [Регіон] → [округ] → [поселення] Аналітики SEWORK включали запит користувачів у «сухарі» для відповідних цільових сторінок. Сталося: Внутрішнє посилання ПКК стало записом ключа на цільову сторінку. Яка перевага. Ви знайдете "сухарі" майже на будь -якому сайті. Зокрема, в електронній комерції сторінки на сайті такі: Лістинг → [Podkategoria / Twal Page] → [Картка продукту] Завдяки цим внутрішнім гіперпосиланням ви можете легко переміщатися по сайту, не повертаючись до початку. Але що робити, якщо ви робите якорі "сухарів" унікальними? Чим більше записів у зв'язку певного якоря, тим краще. Ми додали ключ PKK до «хлібних посередників» - одного з блоків до. Раніше згадки про "громадську кадастральну карту" у списку внутрішніх якоря були набагато меншими. Після впровадження значення нашого ключового збільшилося, що призвело до збільшення видимості сайту. Який результат. Внутрішнє посилання було записом із словом "PKK". Модуль "видимості" на платформі SEWORK. Після впровадження ми побачили: Різке збільшення- +54 % до видимості через коригування внутрішнього списку якоря для кожної цільової сторінки негайно з’явився від 1 до 5000 нових якорів Metric % Top10. Зауважте, що в Яндексі реакція була майже нульовою. Для Google внутрішні посилання були важливішими. Особливо, якщо вони з різними якорями. SEO - це магія для тих, хто не знає таємниць хитрощів. Але ми не маги, і тому ми раді поділитися талантами наших аналітиків. Переконайтеся, що для себе. Поради глави відділу аналітики Sowork. Розробити комерційні фактори. Розгорніть асортимент, не забувайте про огляди, додайте фотографії та відео високої якості. Взагалі, подивіться на сайт очима користувача - створіть комфортну платформу, де ви хочете придбати товар. У пошуках конверсій не забувайте про техніка. Сайт повинен бути адаптований до робочого столу та мобільних пристроїв, а сторінки індексуються. Не слухайте, що "експерти" та "влада" говорять вам :) Перевірте гіпотези самостійно. На основі аналітики ви отримаєте правильні висновки = кроки, які необхідно вжити, щоб отримати результат.